De voordelen van thuiswerken

Thuiswerken levert voordelen voor zowel de werkgever als werknemer op

Het jaar 2020 heeft de tendens van meer thuiswerken in een stroomversnelling gebracht. Vele werkgevers en werknemers vinden geregeld thuiswerken ook ná de coronacrisis een uitstekend idee. Het levert een slimme besparing op kantoorruimte op, minder files, reistijd, kosten en ziekteverzuim, een hogere arbeidsproductiviteit én een betere balans tussen werk en gezin. De Thuiskantoor Specialist zorgt voor een goede, ergonomische en plezierige inrichting

Innovatieve oplossingen voor gezond en sfeervol thuiswerken

De Thuiskantoor Specialist is onderdeel van de Versluis Groep, al meer dan 60 jaar een betrouwbare partner in de inrichting van werkplekken.  Met onze innovatieve oplossingen voor gezond en sfeervol thuiswerken, bent u verzekerd van kwaliteitsproducten voor uw medewerkers. Wij beschikken over veel kantoorkennis, ruime ervaring en hoogwaardige producten om ergonomische werkplekken met aandacht voor een goede akoestiek te creëren. Van bureaus, bureaustoelen en opbergmeubilair tot decoraties en verlichting.

Kwaliteitsproducten uitproberen, met zitinstructie en advies over ergonomisch werken

Werknemers met lichamelijke klachten als gevolg van een verkeerde werkhouding krijgen van onze specialisten deskundig advies over passend kantoormeubilair. De verschillende kwaliteitsproducten kunnen worden uitgeprobeerd in onze mooie showroom, compleet met zitinstructie en advies over ergonomisch werken. De keuze is ruim. Vele van onze stoelen en bureaus zijn arbo-goedgekeurd. Het zorgt ervoor dat uw medewerkers kunnen thuiswerken zonder RSI-gerelateerde klachten als stijfheid, spierspanning, tintelingen, hoofdpijn en pijn in de nek, schouders, rug, armen en polsen.

Bekijk hieronder enkele ergonomische stoelen van ons assortiment

Kant-en-klare concepten, met allerlei mogelijkheden voor maatwerk

De praktijk laat zien dat steeds meer werkgevers een budget beschikbaar stellen voor het inrichten van ergonomische thuiswerkplekken. De Thuiskantoor Specialist ontzorgt zowel de werkgever als de werknemer. Wij leveren kant-en-klare concepten, met allerlei mogelijkheden voor op maat gesneden wensen. Daarbij kunnen wij bogen op onze ervaringen met eerdere succesvolle cases voor inrichting van thuiswerkplekken. Uw HR-afdeling hoeft zelf niets te regelen. Wij zorgen voor administratieve en communicatieve ondersteuning. Zo krijgt u begrijpelijke pdf’s met uitleg voor uw medewerkers.

Goede thuiswerkplekken leveren u ook financieel voordeel op

Het inrichten van goede thuiswerkplekken levert u als werkgever meer flexibele, efficiënte, gelukkige en gemotiveerde werknemers op. Bovendien is het financieel aantrekkelijk. U bespaart op energie, kantoorruimte, tijd en ziektekosten. Het kantoormeubilair is als bedrijfskosten fiscaal aftrekbaar. De Thuiskantoor Specialist biedt collectief voordeel bij afname van meerdere thuiskantoorplekken. Uw medewerkers hoeven de belastingvrije werkgeversvergoeding niet zelf voor te schieten. Wij sturen u achteraf een verzamelfactuur.

Doe inspiratie op in ons Experience Center, een unieke showroom met twee etages en vele modelkamers. Wij geven graag een rondleiding met ergonomische instructies. Wij leveren en installeren de meubelen desgevraagd bij u en uw medewerkers thuis, natuurlijk met inachtneming van de huidige omgangsrichtlijnen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

0
    0
    Jouw winkelwagen
    Je winkelwagen is leegTerug naar de winkel

    Er zitten geen producten in je winkelwagen.